Център за споделени услуги

Водени от мисията да бъдем най-добрият интегриран доставчик на здравни услуги, във ФЬОНИКС Фарма непрестанно развиваме възможностите, които предоставяме на нашите клиенти и партньори. Поредната трансформация, целяща да даде най-доброто и своеобразно обслужване на потребителите, е превръщането на Контакт центъра на ФЬОНИКС Фарма в Център за споделени услуги.

С допълнителни функционалности и още по-адаптивни процеси, звеното цели да предложи на клиентите и партньорите на компанията пълноценно потребителско изживяване. 

Портфолиото на Центъра за споделени услуги включва: 

  • Рекламации и оплаквания;
  • Поръчки и информация за аптеки;
  • Поръчки и информация за болнични заведения;
  • Телемаркетинг и Маркетинг кампании;
  • Обслужване на платформата за поръчки b2b и още много направления. 

Чрез непрестанния стремеж да надграждаме и подобряваме всички услуги от самото създаване на Контакт центъра на ФЬОНИКС Фарма през 2015 г., успяхме да подобрим всички наши ключови показатели за ефективност, сред тях и връщането на пропуснати обаждания под 5 мин. Центърът за споделени услуги, като първо ниво на обслужване във ФЬОНИКС Фарма, регистрира всички клиентски запитвания и казуси в специално разработено приложение, което дава възможност за задълбочен и цялостен анализ на темите.

Всички запитвания и казуси се обработват в рамките на 24 ч., с цел да се предостави навременна обратна връзка към нашите клиенти. Нашите оператори преминават ежегодни обучения повишаващи техните компетенции и възможности, за да могат да отговорят на нуждите на бързо развиващия се бизнес. 

Център-за-споделени-услуги-V2