Поддръжка и контакти

За да можете да сте спокойни във Вашата работа, ние от Фьоникс Фарма, Ви предлагаме възможност за поддръжка на Вашия Здравен софтуер 7 дни в седмицата, 365 дни в годината. Нашите специалисти ще Ви помогнат за безпроблемна работа и ще отговорят на всяко възникнало затруднение.

Поддръжката включва:
  • осигуряване на пълна работоспособност на програмния продукт;
  • инсталиране на нови версии на програмата;
  • преинсталиране на програмните продукти Аптека Експерт и Аптека Централ при подмяна на компютърни конфигурации от страна на клиента;
  • отстраняване на проблем при възникване на аварийна ситуация;
  • консултации по телефон;
  • проверка на техническото състояние на системата и работоспособността й като цяло, както и всички проблеми възникнали и произлезли от друга програма или ОС, включително премахването на компютърни вируси, както и проблеми възникнали в следствие на токов удар не са обект на поддръжката и се отстраняват срещу допълнитено заплащане при желание на клиента.

За удобство на нашите клиенти предлагаме възможността да сключат абонаментен договор за поддръжка на програмата. Минималния срок на договора е 1 година. За всичко относно сключването на договора, цена на абонаментната, поддръжка и условия бихте могли да се обърнете към нашите Представители по региони.

Център за поддръжка на „Аптечен софтуер“

Национален телефон (на цената на един градски разговор):
0700 44444 (с избор на меню 9) 
Директен телефон: 02 9658 889 Работно време: делнични дни – от 08:30 до 17:30 почивни дни – от 10:00 до 18:0
Град Лице за контакт Телефон E-mail
София Светлана Захова 02 965 8189 изпрати e-mail
София Станислав Янкуловски 02 965 8188 изпрати e-mail
София Добромир Андонов 02 965 8190 изпрати e-mail
Пловдив Тони Тончев 032 655 514 изпрати e-mail
Пловдив Емил Пиперевски 032 655 518 изпрати e-mail
Варна Лъчезар Иванов 052 389 905 изпрати e-mail
Бургас Васил Люцканов 056 857 801 изпрати e-mail
В. Търново Седат Саид 062 617 713 изпрати e-mail