Аптека Централ
Ние от ФЬОНИКС Фарма вече няколко десетилетия сме утвърдил се партньор на фармацевтичния пазар в България. Новатори сме в стартирането на много търговски и маркетингови програми, насочени към подпомагане и подобряване качеството на работата на нашите клиенти и партньори.
ФЬОНИКС Фарма е доказан като един от предпочитаните разработчици при създаването на софтуерни продукти, тясно свързани с управлението на фармацевтични обекти.
Информационната система АПТЕКА ЦЕНТРАЛ е предназначена за вериги аптеки, като позволява на собствениците на повече от една аптека да имат достъп до всички свои обекти в реално време и без да се налага да ги посещават. Системата АПТЕКА ЦЕНТРАЛ свързва работещите програми АПТЕКА ЕКСПЕРТ на отделните обекти, като предоставя необходимата функционалност на централизираната информационна система.
С фокус върху пълноценното управление на веригата, чрез АПТЕКА ЦЕНТРАЛ се постига ефективност на работния процес, общ поглед върху бизнеса, контрол, оптимизиране на разходите и др.
- Оптимизиран уеб базиран интерфейс с възможност за достъп от различни устройства – телефон, таблет, лаптоп..
- Централизирано управление на няколко обекта във верига
- Централизирано управление на номенклатури (стоки, доставчици, клиенти и др.)
- Гъвкаво ценообразуване – както за цялата верига, така и за отделен обект
- Динамична справочност и възможност за многопрофилни бизнес анализи
- Автоматичен трансфер на артикули между обектите
- Обединяване на номенклатури на централно ниво, запазвайки историята на тяхното движение.
- Дефиниране и управление на маркетингови стратегии, клиентски програми за лоялност и др.
- Централизирани заявки за доставки обобщено или по обекти
- Редакция на потребителски права на достъп на централно ниво
- Модул за управление на плащания към доставчици
- Архивиране на база данни от всички обекти