[vc_row][vc_column width=“1/1″][mk_image src=“https://www.phoenixpharma.bg/wp-content/uploads/e-invoice-header.jpg“ image_width=“800″ image_height=“300″ crop=“false“ lightbox=“false“ frame_style=“simple“ target=“_self“ caption_location=“inside-image“ align=“left“ margin_bottom=“40″][vc_column_text disable_pattern=“false“ align=“left“ margin_bottom=“0″]През 2011 година Phoenix Pharma отвори нова страница в своето професионално развитие и сложи началото на нова еко инициатива. Нашето голямо желание е да подпомогнем опазването на околната среда и да привлечем колкото се може повече хора към тази кауза. Първата ни голяма крачка в тази посока е въвеждането на услугата електронна фактура, която вече е факт!
Какво представлява електронната фактура?
Електронна фактура е система, в която документи (фактури и други финансови или нефинансови документи) се предоставят електронно от доставчици (Phoenix Pharma) на получатели (аптеки) чрез интернет. Електронни документи могат да се преглеждат, потвърждават и оспорват. Получателите на такъв вид документи могат да ги получават и съхраняват локално.
Електронната фактура е уеб базирано приложение, което позволява на потребителите на тази услуга само с браузера на своя персонален компютър да могат да работят с него без да се налага да инсталират допълнителен софтуер.
Електронната фактура е документ подписан с валиден електронен подпис и е напълно равностойна на съотвентия хартиен носител.
Всички фактури предоставени чрез уеб базираната система напълно отговарят на изискванията на Закона за електронния документ и електронния подпис, Закона за счетоводството и Закона за ДДС.
Какви са предимствата на електронната фактура?
Пестене на време и пари – можете да намалите разходите за труд и материали свързани с отпечатването и съхранението на традиционните хартиени документи.
Намаляване на грешките – електронните фактури се представят, управляват и архивират онлайн, което отстранява проблемите свързани със закъснение, загуба или неволно унищожение на документи.
Бързо уреждане – предоставянето на документи през уеб базираното приложение на електронната фактура, одобряването на документите от вас – получателите и възможността за електронно заплащане спомага за ускоряване на целия процес по предоставяне на стоки и услуги и тяхното заплащане.
Подобряване на обслужването и връзките между доставчик и клиент – чрез тази система ще се подобри комуникацията между Phoenix Pharma и всички вас – нашите клиенти!
Кой може да използва електронна фактура и как се прави заявка за позлването на електронна фактура?
Всеки клиент на Phoenix Pharma може да се възползва от новата ни услуга и да заяви желанието си да получава електронни фактури. Можете да заявите услугата като се обадите на своя Регионален Мениджър Продажби, на своя дилър или като попълните заявката за ползване на електронна фактура в края на тази страница.
Какво да направите след като получите първата си електронна фактура?
При получаването на първата ви електронна фактура, системата eFaktura.bg ще изиска от вас да си направите безплатна регистрация – трябва да последвате линка, който ще видите в полученото писмо. С така създадената регистрация ще се идентифицирате при бъдещите ви влизания в сайта. При издаването на всяка нова фактура ще получавате известие на предоставената от вас електронна поща, където ще има линк към вашата фактура!
Допълнителна информация!
Ако след регистрацията ви имате проблеми с получаването на фактури или с работата на системата, можете да се обърнете за съдействие към доставчика на услугата – Банксървиз АД.
За всякакви други несъответствия по фактурите, които получавате – грешни данни, неточности в позиции, цени, отстъпки и т.н., можете да потърсите съдействие от Phoenix Pharma.
С началото на електронната фактура НЯМА да се преустанови доставянето на стока с разпечатка на фактура на хартиен носител![/vc_column_text][mk_divider style=“single_dotted“ divider_width=“full_width“ margin_top=“30″ margin_bottom=“30″][mk_fancy_title tag_name=“h2″ style=“false“ color=“#00a48a“ size=“20″ font_weight=“inhert“ letter_spacing=“0″ margin_top=“0″ margin_bottom=“18″ font_family=“none“ align=“left“]Заявка за ползване на електронна фактура[/mk_fancy_title][mk_divider style=“padding_space“ divider_width=“full_width“ margin_top=“15″ margin_bottom=“0″][contact-form-7 id=“4867″][/vc_column][/vc_row]