Поддръжка и контакти

За да можете да сте спокойни във Вашата работа, ние Ви предлагаме възможност за поддръжка и актуализиране на Вашия Здравен софтуер. Нашите експерти ще Ви помогнат за безпроблемна работа и ще отговорят на всяко възникнало затруднение.
Поддръжката включва:
  • осигуряване на пълна работоспособност на програмния продукт;
  • инсталиране на нови версии на програмата;
  • преинсталиране на програмните продукти Аптека Експерт и Аптека Централ при подмяна на компютърни конфигурации от страна на клиента;
  • отстраняване на проблем при възникване на аварийна ситуация;
  • консултации по телефон.

Проверка на техническото състояние на системата и нейната работоспособност като цяло, както и всички проблеми възникнали и произлезли от друга програма или ОС, включително премахването на компютърни вируси, както и проблеми възникнали в следствие на токов удар не са обект на поддръжката и се отстраняват срещу допълнително заплащане при желание на клиента.

Център за поддръжка на „Аптечен софтуер“

  • Директен телефон: 02 9658 889
  • Национален телефон (на цената на един градски разговор): 0700 44444 (с избор на меню 9)
  • Работно време: делнични дни – от 08:00 до 18:00; почивни дни – от 8:30 до 17:30
  •