Commercial and Marketing PIMM 2024 премина в духа на българските култура и традиции

От 12 до 14 юни в София се проведе ежегодното управленско събитие Commercial and Marketing PIMM 2024, което събира на едно място ключовите лица, отговарящи за търговските и маркетингови дейности в групата на ФЬОНИКС. За първи път България бе домакин на този формат PIMM среща.

Като организатор на форума, ФЬОНИКС Фарма България представи на гостите характерните за страната ни култура и традиции, като посрещане с питка, сол и мед, народни танци и дегустация на български вина. Програмата на събитието включваше още разходка из забележителностите на София, посещение на Националния исторически музей, а във втория ден на визитата, гостите приготвиха и традиционна българска баница.

За 45-те гости, повече от които посещават България за първи път, досегът до нашата история и нрави бе изживяване, което надгради полезната работна страна на събитието.

Добрите примери, работещите решения и бъдещите планове за развитие бяха представени в официалната, презентационна част пред колегите от групата на ФЬОНИКС. Домакинството на подобно важно събитие е признание за успешната работа и високи резултати, които страната ни показа, а те са факт благодарение на професионализма и личното отношение на всеки един.

За всеки гост имаше тематични подаръци  – традиционно сладко от рози, шарена сол и мускалче с розово масло, с които да отнесе спомен  от България у дома. 

България затвърждава позициите си като предпочитан избор за провеждане на циклични срещи, работни мероприятия и тематични събития за редица от партньорите на ФЬОНИКС и колеги от групата. Припомняме, че през май в София се проведе и първата циклична среща на LEO Pharma*, международен формат, който събра на едно място ключови представители и партньори на компанията.

*ФЬОНИКС Фaрма е ексклузивен представител на LEO Pharma за България, предлагайки продуктите на компанията на българския пазар.