Свободни работни места

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичната група PHOENIX – водещ международен дистрибутор на фармацевтични продукти, медицински изделия и консумативи. Нашата мисия е да „доставяме здраве”, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран доставчик на здраве, където и да сме и да осигуряваме първокласно обслужване на клиентите и партньорите ни.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

“ФЬОНИКС Фарма” ЕООД, град София, ул. “Околовръстен път” № 199А, вписано в Търговския регистър под ЕИК: 203283623, като администратор на лични данни поема отговорността да обработва личните Ви данни, като гарантира тяхната защита.
За целите на подбора на персонал, ние обработваме Вашите лични данни, съдържащи се в автобиографията Ви. Това могат да са Вашите имена, дата на раждане, снимка предоставена от Вас, данни за контакт, адрес, образование, професионален опит и допълнителна информация, предоставена по Ваша преценка. Предоставените от Вас данни ще бъдат обработвани за целите на осъществяване на подбор за позицията, за която кандидатствате.

Основание за обработване на личните Ви данни е предприемането на стъпки, по Ваше искане, преди сключването на договор. В случай на отказ на кандидатурата Ви, личните Ви данни ще бъдат заличени в срок от 6 месeца след приключването на процедурата по подбор.

Иматe право на достъп, коригиране, изтриване на личните Ви данни или ограничаване на обработването, имате право на защита по съдебен или административен ред, в случай, че правата Ви са били нарушени. Имате право на преносимост на личните Ви данни, като изискате личните Ви данни да бъдат предоставени както на Вас, така и на посочено от Вас лице или организация.

Политика за защита на данни на ФЬОНИКС Фарма

We are PHOENIX Pharma – present more than 26 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.

Our new open position is:

Analyses Specialist
What we expect from you:
  • Design, maintain and keep up to date price comparative models of products in the portfolio;
  • Be in close collaboration with Marketing and Sales teams and propose price optimisations within the portfolio;
  • Collect and analyse data, propose and support the establishment of business analysis, aggregate raw data into user-friendly and easy-to-comprehend way; 
  • Build custom reports and dashboards as per business requests; 
  • Proactively suggest report optimisations according to the development of business; 
  • Analyse new business proposals / opportunities.

Your profile:

  • Minimum 1 year of work experience related to Business Analytics and/or reporting;
  • Advanced Knowledge of Excel – reporting, formulas, pivot tables. Macros are an advantage. Knowledge of other analytical tools is an advantage;
  • Presentation skills, ability to describe complex things in a simple way;
  • Previous experience in the Pharmacy industry is an advantage, but not a must;
  • Analytical, logical business – orientated with strong sense of responsibility;
  • Very good command of English – B2 or higher.

The company’s offer:
  • Challenge/ opportunity to join a stable multinational company with high dynamic of the business;
  • Opportunity to expand your brand management horizons;
  • Positive and supportive work environment;
  • Competitive remuneration package.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – present more than 24 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.

We now open a recruitment process for:

Assistant to Managing Director
Main objective is ensuring that our Managing Director is as effective as possible, through proactively supporting his schedule and time and support coordination of the priority business projects and initiatives.
 

Job Responsibilities:

  • Support the MD with all day-to-day matters including preparing and coordinating communications and complex calendar management with an ever- changing fluid schedule;
  • Organize and manage domestic/international travel arrangements; coordinate complex itinerary details;
  • Prepare and produce all letters, emails, correspondence, when needed;
  • Spearhead interactions with senior management and the key executive team (direct reports to MD) for follow-up on special projects and initiatives;
  • Pro-actively be able to manage and prioritize access to the MD with grace and diplomacy; take charge of his calendar.

Main Requirements:

  • Master’s degree in Economics, Business Administration or relevant;
  • Experience on a similar position will be strong advantage;
  • Fluent in English. Second language is a plus;
  • Excellent written and verbal communication skills;
  • Excellent Microsoft Office skills;
  • Driving license (B).

The ideal candidate will provide top-level assistance to the MD. He/She should be “always ready to help” person, a structured and organised team player, enjoy working in a fast-paced environment, possess a strong drive, high degree of initiative and have the ability to effectively prioritise a diverse workflow.

Other essential skills:

  • Decision maker; Problem solving attitude;
  • Collegial and collaborative work style;
  • Very detail oriented with the ability to change gears quickly – a true multi-tasker;
  • High level of integrity and discretion in handling all confidential information; 
  • High emotional and intellectual intelligence.

Our offer:

  • Work in a multinational company;
  • A chance for learning, development and long-term career opportunities;
  • Challenging and dynamic business environment;
  • Attractive remuneration package & social benefits.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – present more than 24 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.

We are looking for a Team leader for our Development team.

Main tasks: 

  • Supporting the team with back-end and technical knowledge;
  • Ability to mentor and teach others;
  • Provide assistance in overcoming programming difficulties;
  • Overall responsibility over the IT Dev team and its delivery;
  • Develop, document and support internal software products.

Experience and Skills:

  • At least 3 years of experience in leading and managing teams and individuals;
  • At least 5 years of programming experience in Delphi 7;
  • At least 5 years of experience with Microsoft SQL Server and T-SQL programming;
  • File engineering (such as manipulating XML and JSON structures);
  • Experience of source code/revision control tools;
  • End to End project management experience for development process;
  • Combination of technical seniority and strong communication, coordination and coaching skills;
  • Good written and spoken English language.

Soft skills:

  • Self-motivation, with the ability to work independently without close supervision;
  • Good organizational skills with the ability to priorities, multitask and work under pressure;
  • Team player with human approach to clients and direct reports.

What we consider a plus: 

  • Experience in any of C#, PHP or web development;
  • Knowledge on MS Dynamics.

What we offer:

  • Gaining experience and professional development in an intenational pharmaceutical company- one of the fastest growing companies on the Bulgarian market;
  • Participation in innovative and meaningful enterprise projects;
  • Competitive salary;
  • Employee referral program;
  • Additional health and dental insurance;
  • Up to 100% remote working.

Send us your recent resume to hr@phoenixpharma.bg if you recognize this role as a career opportunity for you. Only short-listed candidates will be contacted.

All applications will be treated strictly confidential.

We are PHOENIX Pharma – present more than 26 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.
 
We now open a recruitment process for:

Hospital market manager

Main Responsibilities:

  • Development and growth of hospital business of PHOENIX Pharma;
  • Maintain and manage successful business relationships with key commercial partners/producers;
  • Managing a team of experts and specialists in the hospital business of PHOENIX Pharma;
  • Analyse the market and the competitors in perspective to the company goals achievement;
  • Managing local and international projects in PHOENIX Group;

Main Requirements:

  • At least 5 years of experience in pharma industry highly recommended part of them on a managerial position;
  • Master’s degree in Medicine, Pharmacy or other relevant to the business education will be considered as an advantage;
  • Project management experience;
  • Proven successful experience in developing business relationships with partners;
  • Fluent in English – written and spoken;
  • Excellent computer knowledge.

Profile of ideal candidate:

  • Excellent skills for organization, prioritization and planning;
  • Excellent business communication skills;
  • Superior analytical skills;
  • Solution-oriented thinking;
  • Proactive attitude at work, with “can-do„ mindset;
  • Ability and willing to work in a highly dynamic business environment.

The company’s offer:

  • To become a part of a growing multinational company which build its success throughout development of its people;
  • Тo put your ideas into practice in a company where personal opinion is stimulated and proposals on business solutions are made quickly;
  • Access to multinational best practices in a specific pharmaceutical/wholesale business;
  • Positive work environment and supportive team of professionals;
  • To receive attractive remuneration package based on achieved results;
  • Additional health insurance package, including extensive medical and dental care. Food vouchers.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – present more than 24 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.

We are looking for 

Internal Auditor

This role is the key for company’s efficiency and success:

You will provide independent risk based assurance over the effectiveness of risk management, internal control and governance processes of the company. This will be achieved by taking responsibility for end to end planning, fieldwork and reporting of audit assignments to time and quality.

Essential Functions:

  • Take ownership for the end to end audit review process from design and scope through to delivery and reporting;
  • Conduct risk based integrated audits. This includes risk and control analysis, defining audit scope and objectives, preparing process flows, developing and executing audit plan and testing strategy, and documenting results;
  • Verifies assets and liabilities by comparing items to documentation;
  • Verifies processes and documents flow according to internal procedures
  • Interacting with business management through a set of defined relationships; 
  • Collaborates with team members to set audit goals, responsibilities and corrective actions
  • Periodic follow up on the status of actions taken by management in implementing audit recommendations;
  • Willing to accept feedback, coaching and criticism from others, including peers and management, reflect on the information, and adapt when appropriate
  •  Self-driven to work independently within a team environment;
  • Maintains confidentiality of all Company information obtained in the normal course of an audit assignment.

 Professional Requirements:

  • Bachelor’s degree in finance or accounting
  • 4+ years of experience, in the areas of audit, finance, compliance and/or risk management;
  • Experience in risk and control assessments is required;
  • Good knowledge of  Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Good level of  English (written and spoken) is required; international experience and proficiency in major foreign language(s) a plus;
  • Strong written/verbal communication skills;
  • Ability to adapt to change quickly and multi-task;
  • Process oriented;
  • Strong self-leadership, organizational, and time management skills;
  • Strong analytical and problem-solving skills in order to identify process improvement opportunities and potential solutions to operational issues.

What we offer:

  • Gaining experience and professional development in an intenational pharmaceutical company- one of the fastest growing companies on the Bulgarian market;
  • Competitive salary;
  • Additional health and dental insurance;
  • Food vouchers;
  • Parking (Sofia);
  • Office near Student town.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centres. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years. 
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for:

Infrastructure Engineer

Your Responsibilities:

  • Monitoring and administration of the central infrastructure, backup architecture and backup jobs;
  • Troubleshooting in the areas of server, network and virtualization;
  • Second level support of the infrastructure for the corporate IT and internal business partners in Europe;
  • Coordination and control of external providers / service providers;
  • Collaboration with project and application teams to support projects and take over new services into operation.

Your Qualifications:

  • Completed education as IT specialist system integration or completed studies in the IT environment;
  • Very good experience in the area of backup/recovery of different manufacturers (e.g. IBM or Commvault);
  • Good knowledge of Microsoft products, for example Server 2012/2016/2019;
  • Good knowledge of ITIL standards;
  • Ability to work in a team, high customer orientation, solution-oriented approach and strong communication skills;
  • Very good English skills, optional German.

Our Benefits:

  • 25 days paid annual leave;
  • Health insurance; 
  • Food vouchers;
  • Flexible working time and options to work from home;
  • Free parking;
  • Sports venue pass at a preferential price;
  • Learning and development;
  • Employee discounts for company products and services;
  • Others that will be added in the course of establishing the hub.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centres. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years. 
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for:

Infrastructure Engineer (Windows)

Your Responsibilities:

  • Monitoring and administration of the central server infrastructure;
  • Troubleshooting in the areas of servers, basic software (e.g. FTP, IIS, print servers), virtualization and network;
  • Second level support of the central infrastructure for corporate IT and internal business partners in Europe;
  • Coordination and control of external providers / service providers;
  • Collaboration with project and application teams to support projects and take over new services into operations.

Your Qualifications:

  • Completed education as an IT specialist  system integration or completed studies in the IT environment;
  • Very good knowledge of current Microsoft operating systems and a broad basic knowledge of various IT systems;
  • Experience with AD, Exchange and scripting languages such as PowerShell is an advantage;
  • Good knowledge of ITIL standards;
  • Ability to work in a team, high customer orientation, solution-oriented approach and strong communication skills; 
  • Very good English skills, optional German.

Our Benefits:

  • 25 days paid annual leave;
  • Health insurance; 
  • Food vouchers;
  • Flexible working time and options to work from home;
  • Free parking;
  • Sports venue pass at a preferential price;
  • Learning and development;
  • Employee discounts for company products and services;
  • Others that will be added in the course of establishing the hub.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centres. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years. 
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for:

IT Recruiter
 

Responsibilities:

  • Manage the recruitment process for the newly opened IT Hub in Sofia – sourcing, attracting, interviewing and offering; 
  • Source future employees using different recruitment channels;
  • Closely working with the managing director to develop a deep understanding of our goals, culture, and business plans;
  • Help us to find creative new ways to enhance our employer branding efforts and positive image among the software community;
  • Participate in other HR projects.

Requirements:

  • 3+ years’ experience as a recruiter on IT/Development sector;
  • Experience in recruiting a lot of IT professionals for a short period of time;
  • Available active network of IT professionals;
  • Skills in searching for passive talent using a variety of sourcing tools;​
  • Bachelor’s degree in Psychology, HR or similar is preferred;
  • Ability to adapt quickly and deliver results under pressure;
  • Strong communication, organizational and negotiation skills;
  • Fluency in English, both in writing and speaking;
  • Excellent computer literacy;
  • Open to learning and being proactive.

What we offer:

  • Gaining experience and rrofessional development in an intenational pharmaceutical company- one of the fastest growing companies on the Bulgarian market;
  • Participation in innovative and meaningful enterprise projects;
  • Competitive salary;
  • Employee referral program;
  • Additional health and dental insurance;
  • Remote or hybrid working model;
  • Parking (Sofia);
  • Office near Student town.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centres. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years. 
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for:

Security Architect

Your Responsibilities:

  • Review current application, system and infrastructure security measures and recommend and implement enhancements;
  • Describe implementations of security measures to new IT-services;
  • Ensure continuous monitoring of security KPIs;
  • Ensure lifecycle and update procedures to close security gaps;
  • Ensure all personnel have access to the IT system limited by need and role;
  • Ensure security policies are always adhered to;
  • Support the CISO in technical security questions;
  • Report to the CISO of PHOENIX;
  • Close collaboration with all other domains and chapters of PHOENIX IT landscape.

Your Qualifications:

  • Extensive experience in information security and/or IT risk management with a focus on security, performance, and reliability (ISO 27001, GDPR, GxP, KRITIS);
  • Solid understanding of security protocols, cryptography, authentication, authorisation, and security;
  • Good working knowledge of current IT risks and experience implementing of security solutions;
  • Experience in implementing multi-factor authentication, single sign-on, identity management or related technologies;
  • Ability to interact with a broad cross-section of personnel to explain and enforce security measures;
  • Excellent written and verbal communication skills as well as business acumen and a commercial outlook;
  • Very good English skills, optional German.

Our Benefits:

  • 25 days paid annual leave;
  • Health insurance; 
  • Food vouchers;
  • Flexible working time and options to work from home;
  • Free parking;
  • Sports venue pass at a preferential price;
  • Learning and development;
  • Employee discounts for company products and services;
  • Others that will be added in the course of establishing the hub.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centers. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years.
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for Senior Network and Security Engineer.

Your Responsibilities:

  • Design secure solutions for our internal European customers within projects;
  • Implement new, decentral Network and Security solutions and changes to existing solutions within the team and with partners;
  • Create design and operational documents;
  • Lead the agile service squad for Cisco Wi-Fi solutions;
  • Participate in a major role in the rollout of a Cisco Catalyst based Wi-Fi solution for PHX;
  • Operate the Cisco Catalyst and AireOS based Wi-Fi infrastructures;
  • Ensure the availability of delivered solutions, by participating in on-call duty as well as occasionally working outside the normal business hours, at weekends or on public holidays for special changes;
  • Consult our internal European customers to identify their requirements and to create adequate solutions.

Your Qualifications:

  • Apprenticeship / study as IT specialist for system integration or comparable well-founded IT qualification;
  • Deep knowledge of Cisco Wi-Fi solutions (both AireOS and Catalyst);
  • Good overall knowledge about Wi-Fi solutions and ability to troubleshoot complex wireless issues;
  • Capability to conduct Wi-Fi site surveys and create designs based on them;
  • Good knowledge in the implementation and administration of CISCO switching and routing;
  • An efficient, structured and customer-oriented way of working, especially in critical situations;
  • Analytical skills and the ability to create sustainable solutions by documenting and sharing knowledge;
  • Good business- and technical level English skills, both written and spoken.

Our Benefits:

  • 25 days paid annual leave;
  • Health insurance; 
  • Food vouchers;
  • Flexible working time and options to work from home;
  • Free parking;
  • Sports venue pass at a preferential price;
  • Learning and development;
  • Employee discounts for company products and services;
  • Others that will be added in the course of establishing the hub.

Send us your recent resume to hr@phoenixpharma.bg if you recognize this role as a career opportunity for you. Only short-listed candidates will be contacted.

All applications will be treated strictly confidential.

We are PHOENIX Pharma – present more than 26 years on the pharmaceutical market in Bulgaria and part of the pharmaceutical concern PHOENIX Group – distributor with a tradition in the European market with 155 distribution centers serving more than 70 000 customers and supporting more than 100,000 products in its nomenclature.

Our mission is to „deliver health“, our vision is to be “preferred healthcare partner all across Europe”. We believe our committed people are the core of our success and along with their development we build the growth of the whole our company.

For our IT department we are looking for:

System Administrator

Responsibilities:

  • Administration, maintenance, and troubleshooting of Windows end user environment including Hardware maintenance and troubleshooting;
  • Administration, maintenance, and troubleshooting of server environment – virtualized, on-premise and remote;
  • Active Directory administration and maintenance;
  • O365 collaboration environment support and maintenance;
  • Administration, maintenance and support of LAN/Wireless/WAN network and VoIP environment based on Cisco products;
  • Maintenance and support of critical business services, hardware including ERP and specialized equipment for logistics operations;
  • Create, maintain and publish comprehensive documentation for operational procedures of all systems;
  • Document internal processes and procedures on demand;
  • Identify and recommend changes based on operational experience;
  • Maintain inventory of all equipment, software and software licenses.

Required Qualifications:
We are looking for candidates who possess the following achievements, skills and attitude: 

  • Intermediate technical knowledge in network, server and virtualization infrastructure;
  • Experience in managing Active Directory / DNS / DHCP / LDAP / GPO;
  • Experience in LAN/WAN/Firewall/VoIP and VPN in a primarily CISCO environment will be considered an advantage;
  • Very good command of English language (at least B2 level);
  • Ability to multitask and prioritize tasks;
  • Experience and ability to lead project and meet strict deadlines;
  • 3 years at IT systems technical support and administration, customer technical support and IT projects deliverables;
  • Excellent communication and collaboration skills;
  • Motivated and adaptable team player;
  • Driving license;
  • Experience supporting MS Dynamics will be considered an advantage;
  • Degree in Computer Science or relevant certification – CCNA, MCSE and VCP certifications will be considered an advantage.

The company’s offer:

  • To become a part of a growing multinational company which build its success throughout development of its people;
  • Тo put your ideas into practice in a company where personal opinion is stimulated and proposals on business solutions are made quickly;
  • Access to multinational best practices in a specific pharmaceutical/wholesale business;
  • Positive work environment and supportive team of professionals;
  • Flexible home office/office based working conditions;
  • To receive attractive remuneration package based on achieved results, additional health insurance package, including extensive medical and dental care and food vouchers. 

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

We are PHOENIX Pharma – a leading integrated healthcare provider in Europe. Every day we reliably supply people with pharmaceuticals and medical products. Our approximately 39,000 employees make an important contribution to comprehensive healthcare in Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In a total of 27 countries, we supply pharmacies, doctors and medical institutions with pharmaceuticals and health products through 161 distribution centres. Millions of people across Europe can rely on our services every day.

PHOENIX Pharma in Bulgaria is a leading HCL provider for more than 25 years. 
We are proud to announce that we are opening an European IT hub in Sofia, Bulgaria. It will consists of an international team supported by a seed team. You will be able to work with different teams within Phoenix Group in Europe, being involved in projects related to SAP, Security, Infrastructure, Cloud, Network, OCC, Business Intelligence, ERP and CRM Solutions. You will have the chance to participate in development of projects and products that are diverse, visible, interesting and often for the public welfare (like dispensing robots). You will work in an international environment and culture with a constant exchange of onsite-/offsite knowledge.

For our international team in Sofia we are looking for:

Web Frontend developer

Your Responsibilities:

  • Development, maintenance and support of existing web-based applications (JavaSript, jQuery, CSS, Bootstrap, ColdFusion and PWA);
  • Development of database based applications (SQL);
  • Quality assurance of the software in close cooperation with the customer and the supporting departments;
  • Creation of the software documentation customary in development;
  • Design and development of new web-based applications based on customer requirements.

Your Qualifications:

  • Completed studies in computer science/business informatics (FH/UNI), IT specialist – application development or a comparable education – we also give beginners a chance;
  • Experience in JavaScript, jQuery, Bootstrap, ColdFusion, as well as knowledge of JSON and database structures are advantageous;
  • Initial experience with current web technologies (PWA) and cloud environments (e.g. Docker containers);
  • A high level of responsibility, ability to work in a team and flexibility;
  • Very good knowledge of German and English.

Our Benefits:

  • 25 days paid annual leave;
  • Health insurance; 
  • Food vouchers;
  • Flexible working time and options to work from home;
  • Free parking;
  • Sports venue pass at a preferential price;
  • Learning and development;
  • Employee discounts for company products and services;
  • Others that will be added in the course of establishing the hub.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

Медицински представител

Отговорностите на позицията:

  • Осъществява пряка комуникация с цел представяне на продуктите от портфолиото на компанията, създава и поддържа дългосрочни партньорски взаимоотношения с лекари и фармацевти;
  • Планира и отчита извършените посещения в съответствие с поставения маркетингов план;
  • Събира информация и проучва фармацевтичния пазар; 
  • Предлага оферти, свързани с промоционални активности по продукти към аптеките в поверения му регион;
  • Организира регионални срещи с лекари и фармацевти, изнася продуктови презентации;
  • Участва в научни форуми, конгреси и конференции.

Изисквания към кандидатите:

  • Висше образование –  Медицина, Фармация, релевантно образование с природо-научна насоченост или 2 години опит на същата позиция;
  • Опит на търговска позиция (предимство е опита във фармацевтичния бизнес);
  • Възможност за пътувания в региона и валидна шофьорска книжка;
  • Добро владеене на английски език;
  • Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Power point), Internet.

За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Много добри умения за организация и планиране. Инициативност;
  • Умения за самостоятелно вземане на решение и решаване на проблеми;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Отлични презентационни умения;
  • Постоянство и последователност в постигането на резултати;
  • Желание за работа с хора и готовност за работа в екип;
  • Отговорност към резултата, честност, лоялност.

Ние предлагаме:

  • Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Обучение, въвеждащо в естеството на работа;
  • Развитие в областта на продажбите;
  • Мотивиращо възнаграждение.

Можеш да ни изпратиш автобиография и ние ще се свържем с теб.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 PHOENIX Pharma отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Доставки

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните административни функции в отдел Доставки и  придобиване на практически опит за извършване на част от тях.

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как планираме и организираме доставките на лекарства към компанията.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Изготвяне на заявки в система за поръчки;
  • Изпращане към доставчика за изпълнение;
  • Проследяване на движението на стоката от поръчката до пристигането в склада.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет, за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш; интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 4 месеца и с начало месец юни 2022. Заетостта може да е 8ч. или 4ч. 

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 PHOENIX Pharma отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Ексклузивно представителство

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните административни функции в отдел Ексклузивно представителство и придобиване на практически опит за извършване на част от тях.

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как планираме и организираме процеса по снабдяване на пазара с лекарства и други продукти, на които компанията е ексклузивен представител за страната.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Веригата на доставки на ексклузивните ни продукти;
  • Планиране, поръчване и проследяване на доставки;
  • Разпределяне на наличностите към различни градове в страната;
  • Подготовка на заявки за продажби и покупки, както и извеждане на съответни справки;
  • Работа с финансови и придружаващи стоката документи;
  • Изготвяне на специфични репорти за международните ни партньори.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет, за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш; интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 4 месеца. Заетостта е 8 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 ФЬОНИКС Фарма отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Логистика – склад

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е да придобиеш практически знания и умения за управление на наличности, позициониране, изготвяне на оперативни документи, справки и анализи.

По време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Процесите по управление на наличности и номенклатурата в склада;
  • Процесите по приемане и набиране на стока;
  • Позициониране и препозициониране на стока;
  • Изготвянето на презентационни материали по нови групови проекти – Depot Мanagement;
  • Изготвянето на работни и оперативни справки.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си в четвърти курс специалност Логистика или Бизнес администрация и управление, Икономика или подобно;
  • Да имаш добра компютърна грамотност – MS Office и да имаш опит в работата с Excel;
  • Да владееш английски език, на ниво минимум В1;
  • Да имаш общи познания за управление на транспортната дейност;
  • Да имаш интерес към развитие в областта на Управление на складови наличности, Логистика, Логистични дейности.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в предизвикателна и подкрепяща динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 4 месеца, с начало месец юни 2022 и работна заетост 8 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 ФЬОНИКС Фарма отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Маркетинг и комуникации

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е да се запознаеш в детайли с част от маркетинг процесите в голяма международна компания

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА:

  • Подпомагаш административната работа в отдела и участваш в текущи проекти;
  • Участваш в планирането на комуникационни кампании, да подпомагаш създаването на съдържание за корпоративните профили в социалните медии, следиш и анализираш тяхното представяне;
  • Помагаш в планирането на маркетинг и търговски активности в областта на онлайн търговията;
  • Подпомагаш екипа в изграждането и развитието на брандовете на компанията. 

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Завършено висше образование – маркетинг, бизнес или икономическа специалност;
  • Отговорност, внимание към детайла, проактивно отношение към работата;
  • Организираност, аналитичност, стремеж към резултати;
  • Умения за работа в екип;
  • Отлично владеене на английски език;
  • Компютърна грамотност – MS Office.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът може да е с продължителност 4 месеца и с начало месец юни 2022. Заетостта му е 8 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 PHOENIX Pharma отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Правен и съответствие

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е усвояване на практически умения в областта на правото в корпоративна среда.

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА се запознаеш с вътрешната организация на компанията, включително с вътрешните и специфични за отрасъла нормативни актове – европейска и национална правна рамка. Ще имаш възможността да се включиш активно в имплементирането на нова система за работа с договори.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, някои от които са:

  • Запознаване със система за работа с договори;
  • Изготвяне на правни становища относно реални работни казуси; 
  • Подготвяне на проекти за документи, свързани с дейността на компанията ни.

 КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си завършил/а успешно трети курс специалност “Право”;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2 и да работиш свободно с MS Office;
  • Да си любознателен човек;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът може да е с продължителност 4 или 6 месеца и с начало юни 2022. Заетостта би могла да бъде 4ч. или 8ч. на ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 ФЬОНИКС Фарма отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант поддръжка на приложения / Application support trainee (част от отдел ИТ)

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е усвояване и надграждане на практически умения в конкретни ИТ направления.

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА се запознаеш с ИТ решенията, които компанията използва и да участваш директно в тяхното надграждане.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, някои от които са разрешаване на различни казуси, подпомагане внедряването на приложения и проследяване и анализ на технически и софтуерни проблеми/грешки в приложенията.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да имаш интереси в програмирането и известен опит;
  • Да си завършил/а някой от софтуерните университети;
  • Да владееш английски език на ниво B2 или по-високо;
  • Да имаш желание за развитие в компания, все по-дигитално насочваща се.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 6 месеца и с начало месец юни 2022. Заетостта му е 4 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 ФЬОНИКС Фарма отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант – Фармацевт

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е разбиране на спецификите на продажбите към болници. Запознаване с основните моменти от участието в търгове. 

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА се включиш в процеса по избор на лекарства, с които компанията участва в болнични търгове. Ще участваш в подготовката на документация за участие. 

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си трети или по-горен курс, специалност Фармация;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2 и да работиш свободно с MS Office;
  • Ако имаш опит от предишни стажове ще бъде добро предимство;
  • Прецизност, подреденост и умения за организация;
  • Желание и готовност да учиш в практиката;
  • Можеш да работиш самостоятелно, притежаваш логическо мислене и имаш силен интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът може да е с продължителност 4 или 6 месеца и с начало месец юни 2022. Заетостта му може да е 4ч. или 8ч.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 PHOENIX Pharma отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Транспорт

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е стажантът да придобие знания и умения при разработването на маршрути, маршрутни карти, оптимизирането на километри и разходи, свързани с поддръжката на автомобилите.

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА вземеш активно участие в проекти свързани с оптимизация и дигитализация на транспортната мрежа и логистичните процеси в компанията ни.

По време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Отчетността на транспортните дейности;
  • Анализ на резултатите и възможностите за оптимизации;
  • Събиране и проследяване на информация за маршрути;
  • Разработването на маршрутни карти и списъци с обекти;
  • Участва в текущата оценка на ефективността на маршрутите, в разработването на стратегии за подобрение;
  • Подпомагане на работата на Експерт Оптимизиране на Транспортни Процеси с идеи и предложения за решения.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • В процес на придобиване на висше икономическо образование или вече завършено такова;
  • Да имаш общи познания за управление на транспортната дейност;
  • Да имаш интерес към развитие в областта на транспорта;
  • Ако познаваш програмни продукти в областта на транспорт и склад би било предимство;
  • Да владееш английски език, на ниво минимум В1;
  • Да имаш добра компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power point/;
  • Шофьорска книжка (минимум категория В).

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в предизвикателна и подкрепяща динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 6 месеца, с начало месец юни 2022 и работна заетост 4 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

  • Искаш ли да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • Искаш да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

В 2022 PHOENIX Pharma отваря за втори път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

Търсим енергичен, инициативен и позитивен:

Стажант в отдел Човешки ресурси

ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните функции в Човешките ресурси и придобиване на практически опит за извършването им. 

ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА се запознаеш с процесите по Подбор, Обучения, Развитие, Employer branding.  

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Цялостния процес по подбор. Ще се включваш в интервюта;
  • Организацията на обучения, вътрешни комуникации, анализи и т.н.
  • Участие в някои от големите проекти в отдела, свързани с ангажираност и развитие на хора.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си завършил университет, за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Психология, Човешки ресурси или друго близко;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office;
  • Да се стремиш към развитие в сферата на човешките ресурси;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане. 
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът е с продължителност 6 месеца. Заетостта e 4 часа.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ако искате да станете част от екипа на ФЬОНИКС Фарма, моля изпратете документи – автобиография и мотивационно писмо на адрес hr@phoenixpharma.bg и ние ще се свържем с Вас при появата на подходяща позиция.