Свободни работни места

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичната група PHOENIX – водещ международен дистрибутор на фармацевтични продукти, медицински изделия и консумативи. Нашата мисия е да „доставяме здраве”, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран доставчик на здраве, където и да сме и да осигуряваме първокласно обслужване на клиентите и партньорите ни.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

“ФЬОНИКС Фарма” ЕООД, град София, ул. “Околовръстен път” № 199А, вписано в Търговския регистър под ЕИК: 203283623, като администратор на лични данни поема отговорността да обработва личните Ви данни, като гарантира тяхната защита.
За целите на подбора на персонал, ние обработваме Вашите лични данни, съдържащи се в автобиографията Ви. Това могат да са Вашите имена, дата на раждане, снимка предоставена от Вас, данни за контакт, адрес, образование, професионален опит и допълнителна информация, предоставена по Ваша преценка. Предоставените от Вас данни ще бъдат обработвани за целите на осъществяване на подбор за позицията, за която кандидатствате.

Основание за обработване на личните Ви данни е предприемането на стъпки, по Ваше искане, преди сключването на договор. В случай на отказ на кандидатурата Ви, личните Ви данни ще бъдат заличени в срок от 6 месeца след приключването на процедурата по подбор.

Иматe право на достъп, коригиране, изтриване на личните Ви данни или ограничаване на обработването, имате право на защита по съдебен или административен ред, в случай, че правата Ви са били нарушени. Имате право на преносимост на личните Ви данни, като изискате личните Ви данни да бъдат предоставени както на Вас, така и на посочено от Вас лице или организация.

Политика за защита на данни на ФЬОНИКС Фарма

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.
 
В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 


ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?
Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!
 
Търсим креативен, инициативен и позицивен СТАЖАНТ МАРКЕТИНГ
  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните маркетинг дейности в отдел Маркетинг към Ексклузивно представителство и придобиване на практически опит за извършване на част от тях.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как планираме и организираме различни маркетинг инициативи и реклама в точката на продажба на лекарствени продукти без лекарско предписание, хранителни добавки и медицински изделия, на които компанията е ексклузивен представител за страната.
  • През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ
, свързани с:
  • Участие в подготовката на различни маркетинг инициативи и подготовка на рекламни материали;
  • Организиране и проследяване на маркетинг активностите в точката на продажба в търговските обекти;
  •  Подпомагане на дейността на търговския екип в търговската им маркетингова дейност;
  • Участие в организация на браншови и корпоративни събития.
КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:
  • Да си последен курс или завършил университет, специалност Маркетинг;
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office;
  • Да имаш интерес за развитие в областта на търговския маркетинг;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да притежаваш логическо мислене;
  • Опит с програми за графичен дизайн – Corel draw, Photoshop или Illustrator е предимство.
КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:
  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 8 часа/ден.
 
Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.
 
В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 


ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?
Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!
 
Търсим енергичен, инициативен и отговорен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ДОСТАВКИ И КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ
  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните административни функции в отдел Доставки и Ключови Клиенти и придобиване на практически опит за извършване на част от тях.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как се води бизнес кореспонденция с партньори на компанията, как се договарят асортименти и промоционални активности, как се следи пазара и конкурентната среда и как се търсят възможности за увеличаване на продажбите и пазарния дял на компанията.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Измерване на ефективността на маркетинг и търговски кампании, посредством анализ на данни;
  • Изготвяне на справки и отчети, анализ на продажбите, дефиниране на трендове;
  • Съдействие и подпомагане на работата на търговския отдел на фирмата;
  • Изготвяне на презентации по задание.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет, за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно;
  • Да владееш английски език – мин. ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания по MS Excel;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да притежаваш добри комуникативни умения;
  • Да имаш аналитично мислене и интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.
КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:
  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 8 часа/ден.
Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.
 
В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 


ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?
Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА И ВЗЕМАНИЯТА

  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните административни функции в отдел Управление на риска и вземанията, и придобиване на практически опит за извършване на част от тях.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как управляваме риска и как проследяваме и анализираме вземанията.

През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:
  • Проверка на основните данни на клиентите;
  • Извършване на оценка на риска на клиентите;
  • Проследяване на плащанията, които осъществяват клиенти;
  • Подготовка на различни справки и анализи.
КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:
  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Финанси или друго релевантно);
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания по MS Excel;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш интерес да се развиваш във фармацевтичния бизнес.
КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:
  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 8 часа/ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.
 
В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 


ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?
Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ПОДДРЪЖКА
  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е да придобиеш практически знания и умения за работа с подизпълнители.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА изпълняваш практически задачи свързани с комуникация с подизпълнители, обработване на заявки, изготвяне на графици и отчети.

По време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно);
  • Да владееш английски език – минимум ниво В1;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания в МS Excel;
  • Прецизност, подреденост и умения за организация;
  • Желание и готовност да учиш в практиката;
  • Ако имаш опит от предишни стажове би било добро предимство.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град;

Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 4 часа/ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те – изпрати ни CVто си на hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ЛОГИСТИКА – СКЛАД

  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е да придобиеш практически знания и умения за управление на наличности, позициониране, изготвяне на оперативни документи, справки и анализи.
  • През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани със:

  • Процесите по управление на наличности и номенклатурата в склада;
  • Процесите по приемане и набиране на стока;
  • Позициониране и препозициониране на стока;
  • • Изготвянето на презентационни материали по нови групови проекти – Depot Мanagement;
  • Изготвянето на работни и оперативни справки.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно);
  • Да имаш добра компютърна грамотност – MS Office и да имаш опит в работата с Excel;
  • Да владееш английски език, на ниво минимум В1;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да имаш интерес към развитие в областта на Управление на складови наличности, Логистика, Логистични дейности.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 4 часа/ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те! Изпрати ни CV-то си на hr@phoenixpharma.bg


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ КАЧЕСТВО

  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е запознаване със Системата за управление на качеството (СУК).
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА изпълняваш практически задачи, свързани с актуализиране на документите от СУК и участие в осигуряването на съответствие на всички процеси във ФЬОНИКС Фарма с изискванията на ISO 9001 и прилагането на Добрата дистрибуторска практика.
  • През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно);
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания в МS Excel;
  • Прецизност, подреденост и умения за организация;
  • Желание и готовност да учиш в практиката;
  • Да си любознателен човек, който задава въпроси, има дълбок интерес към фармацевтичната практика;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш; интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства;
  • Ако имаш опит от предишни стажове би било добро предимство.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 4 часа/ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те! Изпрати ни CV-то си на hr@phoenixpharma.bg


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ТРАНСПОРТ

  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е придобиване на знания и умения при разработването на маршрути, маршрутни карти, оптимизирането на километри и разходи, свързани с поддръжката на автомобилите.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА вземеш активно участие в проекти свързани с оптимизация и дигитализация на транспортната мрежа и логистичните процеси в компанията ни.
  • През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Отчетността на транспортните дейности;
  • Анализ на резултатите и възможностите за оптимизации;
  • Събиране и проследяване на информация за маршрути;
  • Разработването на маршрутни карти и списъци с обекти;
  • Участва в текущата оценка на ефективността на маршрутите, в разработването на стратегии за подобрение;
  • Подпомагане на работата на Експерт Оптимизиране на Транспортни Процеси с идеи и предложения за решения.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно);
  • Да владееш английски език – минимум ниво В1;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания в МS Excel;
  • Да имаш интерес към развитие в областта на транспорта;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да имаш добри комуникативни умения;
  • Шофьорска книжка (минимум категория В);
  • Ако познаваш програмни продукти в областта на транспорт и склад би било предимство.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.

Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 4 часа/ден.

Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те! Изпрати ни CV-то си на hr@phoenixpharma.bg


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ В ОТДЕЛ ДОСТАВКИ
 
  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е комплексно запознаване с основните административни функции в отдел Доставки и придобиване на практически опит за извършване на част от тях.
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА разбереш как планираме и организираме доставките на лекарства към компанията.
  • През цялото време на стажа ще имаш подкрепата на МЕНТОР.
 

ЩЕ ИЗПЪЛНЯВАШ ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ, свързани с:

  • Изготвяне на заявки в система за поръчки;
  • Изпращане към доставчика за изпълнение;
  • Проследяване на движението на стоката от поръчката до пристигането в склада.

КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:

  • Да си последен курс или завършил университет (за предпочитане с профил Икономика, Бизнес администрация, Логистика или друго релевантно);
  • Да владееш английски език – минимум ниво В2;
  • Да работиш свободно с MS Office и да имаш добри познания в МS Excel;
  • Да си буден, отворен към новото, да учиш бързо;
  • Да имаш добри комуникативни умения;
  • Да можеш да работиш самостоятелно, да притежаваш логическо мислене и да имаш; интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.

КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:

  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Възможност за оставане на постоянна позиция при успешно преминаване на програмата;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща и предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 6 месеца и заетост от 8 часа/ден.
 
Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те! Изпрати ни CV-то си на hr@phoenixpharma.bg


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Ние сме PHOENIX Pharma, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

В 2023 PHOENIX Pharma отваря за трети път врати за стажанти, които учат бързо и имат желание да работят по реални проекти. 

ИСКАШ ЛИ…?

  • да научиш повече за бизнеса с дистрибуция на лекарства?
  • да придобиеш практически опит по специалността си в международна компания с водещи позиции на пазара?

Ако отговорът на тези въпроси е „ДА“ – изпрати ни CVто си! Очакваме те!

Търсим енергичен, инициативен и позитивен СТАЖАНТ – ФАРМАЦЕВТ
  • ЦЕЛТА НА ПРОГРАМАТА е разбиране на спецификите на продажбите към болници. Запознаване с основните моменти от участието в търгове. 
  • ПО ВРЕМЕ НА ПРОГРАМАТА ЩЕ ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ ДА се включиш в процеса по избор на лекарства, с които компанията участва в болнични търгове. Ще участваш в подготовката на документация за участие. 
КАКВО ТИ Е НЕОБХОДИМО:
  • Да си пети курс или завършил, специалност Фармация;
  • Да владееш английски език /мин. ниво В2/ и да имаш добри познания по MS Excel;
  • Ако имаш опит от предишни стажове ще бъде предимство;
  • Прецизност, подреденост и умения за организация;
  • Желание и готовност да учиш в практиката;
  • Да имаш внимание към детайла;
  • Да обичаш да работиш с цифри;
  • Да притежаваш логическо мислене и имаш силен интерес към бизнеса с дистрибуция на лекарства.
КАКВО МОЖЕШ ДА ОЧАКВАШ ОТ СТАЖА СИ ПРИ НАС:
  • Предварително планирана стажантска програма, с конкретна цел и стъпки на провеждане;
  • Запознаване в дълбочина с нашия бизнес, в подкрепяща, предизвикателна и динамична работна среда;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Добро възнаграждение и социален пакет;
  • Удобна локация в близост до Студентски град.
Стажът започва от месец юни/юли 2023 с продължителност 4 или 6 месеца и заетост от 4 или 8 часа/ден.
 
Ако описанието на програмата ни отговаря на твоите цели и покриваш изискванията, очакваме те! Изпрати ни CV-то си на hr@phoenixpharma.bg


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

We are PHOENIX Pharma, a leading pharmaceutical distributor in Europe, every day we provide our clients with medicines and medical products that are always in the right place at the right time in all 29 countries where PHOENIX Group is represented.

Thus we contribute to the quality of health services we offer and to better healthcare throughout Europe. The vision of the PHOENIX Group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In Bulgaria we operate more than 26 years on the pharmaceutical market holding a strong leading position.

Currently we are looking for:

Junior Brand Manager

Responsibilities:

  • Participation in the development of marketing plans and campaigns;
  • Direct involvement in the content strategy of the brand for own social media profiles;
  • Creation and development of trade marketing materials for online and offline communication;
  • Monitoring and analyzing the effectiveness of marketing campaigns;
  • Research and analysis of market trends, competitors, and consumer attitudes; 
  • Daily communication with marketing agencies;
  • Involvement in brand budget management, invoices and legal documents management;
  • Following market trends and presenting creative ideas;
  • Generation of product and communication ideas.

Required skills and qualification: 

  • University education – business/management/marketin; 
  • Minimum 3-4 years of professional experience in marketing; 
  • Very good knowledge in the field of digital marketing;
  • Analytical and strategic thinking;
  • High level of communication;
  • Fluent English;
  • Very good skills in MS Office – Excel, Word, PowerPoint; social networks;
  • Organizational skills and multi-tasking; 
  • With attention to detail;
  • Persistent and responsible;
  • Enthusiastic, creative and open-minded;
  • Flexible and keen to learn;
  • With result driven attitude. 

Benefits to join us:

  • Work in a well established multinational company with a strong entrepreneurial culture;
  • A chance for development and long-term career opportunities;
  • Modern and dynamic business environment;
  • Attractive remuneration package;
  • Additional health insurance package, including extensive medical and dental care;
  • Food vouchers;
  • Multisport card at discounted price;
  • Nice office, with excellent ring road access.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Доставяме здраве в 29 държави в Европа.
Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с техните постижения, градим успешното развитие на цялата компания.

За нашия отдел Болничен пазар търсим енергичен, инициативен и позитивен професионалист за позицията:

Магистър-фармацевт болничен пазар

Отговорности на позицията:

  • Следи за обявяването на процедури по обществени поръчки от лечебните заведения за доставка на лекарствени средства;
  • Участва в подготовката на оферти за участие в поръчките;
  • Подбира подходящите за офериране медикаменти от фармацевтична гледна точка;
  • Предлага ценовите параметри за съответното лекарство в офертата; 
  • Организира, участва и осъществява контрол по цялостното окомплектоване и подаване на офертите;
  • Съблюдава за спазването на всички законови изисквания, както и сроковете;
  • Анализира пазарната ситуация относно конкурентни продукти и политики;
  • Осъществява комуникация и води кореспонденция с представителите на лечебните заведения.

Изисквания:

  • Висше образование – специалност Фармация, квалификационна степен “Магистър”;
  • Минимум 1 година практически опит по специалността;
  • Свободна работа с компютър – MS Office (Word, Excel, Power point).

За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Умения за самоорганизация и планиране;
  • Способност за работа с голям обем информация;
  • Внимание към детайла, допълнено от аналитични умения;
  • Способност за работа под напрежение и спазване на крайни срокове;
  • Постоянство и последователност в постигането на резултати;
  • Способност за работа в екип;
  • Инициативност, отговорност, лоялност.

За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Обучение, въвеждащо в естеството на работа;
  • Възможност за работа по специалността и кариерно развитие;
  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване и ваучери за храна.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Доставяме здраве в 29 държави в Европа.
Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с техните постижения, градим успешното развитие на цялата компания.

За нашия отдел Ексклузивно представителство търсим по заместване енергичен, инициативен и позитивен професионалист за позицията:

Експерт ключови клиенти/Key Account Expert

Отговорности:

  • Поддържа и развива взаимоотношенията с ключови клиенти (отделни аптеки и вериги аптеки) за регион Централна и Северна България;
  • Работи с клиентите в определения регион, съгласно разработени стратегически и оперативни планове. Води годишни преговори;
  • Създава нови партньорства с потенциални ключови клиенти;
  • Отговаря за продажбите, продуктовото позициониране и детайлиране в определените ключови клиенти;
  • Следи за ефективното изпълнение на договорените активности в поверените ключови клиенти; 
  • Контролира и проследява търговските резултати на поверените му клиенти;
  • Анализира пазара и конкуренцията, и идентифицира потенциалните възможности за развитие на бизнеса;
  • Поддържа тясно сътрудничество с екипа от Медицински Представители.

Изисквания към кандидатите:

  • Висше образование – Икономика, Бизнес Администрация или друго релевантно;
  • Опит в областта на продажбите в аптечен канал минимум 2 години; 
  • Добро владеене на Английски език;
  • Добри умения за работа с компютър – MS Office (Word, Excel, Power point), Internet;
  • Шофьорска книжка – категория В – активен шофьор.

За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Умения за организиране и планиране на времето;
  • Много добри презентационни и комуникативни умения, както и умения за водене на преговори;
  • Постоянство и последователност в постигането на резултати;
  • Желание за работа с хора и готовност за работа в екип;
  • Инициативност, отговорност към резултата, честност и лоялност.

Компанията предлага:

  • Работа в стабилна международна фармацевтична компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Конкурентно възнаграждение; 
  • Мотивираща бонусна система обвързана с резултатите;
  • Социален пакет – допълнително здравно осигуряване и ваучери за храна;
  • Работа в динамична среда със страхотен екип от позитивни и инициативни професионалисти;
  • Специализирани обучения;
  • Възможност за личностно и професионално развитие.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

We are PHOENIX Pharma, a leading pharmaceutical distributor in Europe, every day we provide our clients with medicines and medical products that are always in the right place at the right time in all 26 countries where PHOENIX Group is represented. Thus we contribute to the quality of health services we offer and to better healthcare throughout Europe. The vision of the PHOENIX Group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In Bulgaria we operate more than 26 years on the pharmaceutical market holding a strong leading position.

Currently, for our Business Line Exclusive Products we are looking for an experienced Product Manager (Rx Products) with a self-driven attitude to develop and implement marketing strategies for leading Rx brands.

Responsibilities:

  • Lead product development process by continuously analyses the market trends and customer and market needs;
  • Plan, coordinate and follow up promo plans for Rx portfolio toward set targets;
  • Manage the collaboration and the overall communication with the suppliers;
  • Full responsibility for Marketing budget – plan, allocation, tracking and activities evaluation;
  • Responsible for the visibility and marketing activation at the point of sales for assigned Rx brands;
  • Coordinate the execution of the marketing activities with close collaboration with Med Reps teams.

Required Qualifications:

  • Relevant Master Degree;
  • Experience on a relevant position with Rx products at least 3 years;
  • Combined experience gained from Rx and FMCG businesses will be a strong advantage;
  • Experience in a multinational company at least 2 years;
  • Strong track record in designing and implementing marketing strategy of Rx products;
  • Clear understanding of customer and market requirements and needs;
  • Strong communication and negotiation skills;
  • Strong result orientation;
  • Fluency in English;
  • Clear driving license.

The company’s offer:

  • To become a part of a growing multinational company which build its success throughout development of its people;
  • Тo put your ideas into practice in a company where personal opinion is stimulated and proposals on business solutions are made quickly;
  • Access to multinational best practices in a specific pharmaceutical/wholesale business;
  • Positive work environment and supportive team of professionals;
  • Flexible home office/office based working conditions depending on personal preferences;
  • To receive attractive remuneration package based on achieved results, and additional health insurance package, including extensive medical and dental care.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

All applications will be treated strictly confidential.
Only short-listed candidates will be contacted.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.
Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с техните постижения, градим успешното развитие на цялата компания.

С цел да подкрепим работата по различните брандове на компанията отдел Маркетинг и комуникации търси отговорен и мотивиран професионалист за позицията:

БРАНД АСИСТЕНТ

Отговорности:

  • Участва в разработването на маркетинг планове и кампании
  • Участва в публикуването на съдържание в социалните мрежи
  • Създава рекламни материали с цел онлайн и офлайн комуникация
  • Проследява и анализира ефективността на маркетинговите кампании. Следи за тенденции, конкуренти и потребителски нагласи

Изисквания:

  • Висше бизнес/маркетинг образование;
  • Опит на подобна позиция е препоръчителен;
  • Отлично ниво на владеене на английски език;
  • Много добри познания по MS Word, MS Excel и MS PowerPoint
  • Високо ниво на комуникация – писмено и устно;
  • Добро познаване на дигиталния маркетинг;
  • Аналитично мислене.

Позицията е подходяща за организиран, отговорен и отворен за новото човек, прецизен и държащ на качествено свършената работа. 

Ние предлагаме:

  • Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Обучение, въвеждащо в естеството на работа;
  • Възможност за работа по специалността и кариерно развитие;
  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване с дентален пакет. Ваучери за храна;
  • Отлична локация в близост до Студентски град.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

We are PHOENIX Pharma, a leading pharmaceutical distributor in Europe, every day we provide our clients with medicines and medical products that are always in the right place at the right time in all 27 countries where PHOENIX Group is represented.

Thus we contribute to the quality of health services we offer and to better healthcare throughout Europe. The vision of the PHOENIX group is to be the best integrated healthcare provider – wherever it is active. In Bulgaria we operate more than 26 years on the pharmaceutical market holding a strong leading position.

We are looking for:

Digital transformation lead

Role Value Proposition:

The role is responsible for development, delivery and acceleration of digital & transformation initiatives. As a digital strategy and transformation leader, the candidate will be working at the intersection of business strategy, design and technology, to derive insight, shape interaction, unlock innovation for our businesses.

The candidate will be responsible for developing a clearly defined compelling digital strategy, drive change and implement the digital strategy. This role will drive high engagement with all stakeholders to ensure a flawless delivery to our customers, partners, and people and will also drive the sales and services adoption efforts.

Key Responsibilities:

  • Generate ideas contribute to the delivery of Digital Transformation projects;
  • Defining the transformation roadmap;
  • Accountability over the business transformation processes and the change management cycle;
  • Aligning with stakeholders on requirements to ensure a flawless delivery ;
  • Manage the delivery of this projects with internal and external developers and stakeholders;
  • Working with engineering teams to steer the product roadmap direction and deliver with result oriented focus.

Essential Business Experience and Technical Skills:

  • Strong experience in usage and understanding of digital;
  • Strong project management, analytical and problem-solving skills;
  • Hands-on experience with relevant technical concepts; able to effectively use them in planning and decision-making with occasional technical guidance;
  • Highly motivated, self-starter, enthusiastic, and creative individual;
  • Excellent client engagement, communication, and presentation skills;
  • Experienced in the design of technical solutions and integration:

               – Background in delivering digital projects;
               – Ability to manage stakeholders expectations.

  • Results orientated and pragmatic, with and strong appetite for tangible accomplishments
  • Experience in a similar business field would be considered and advantage
  • Excellent negotiation skills

Our offer:

  • Work in a well established multinational company with a strong entrepreneurial culture;
  • A chance for development and long-term career opportunities;
  • Modern and dynamic business environment;
  • Attractive remuneration package;
  • Additional health insurance package, including extensive medical and dental care;
  • Food vouchers;
  • Multisport card at discounted price;
  • Nice office, with excellent ring road access.

All applications will be treated strictly confidential. Only short-listed candidates will be contacted.

If you are interested in our company and meet the requirements for this position, please send us your CV to hr@phoenixpharma.bg

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Доставяме здраве в 27 държави в Европа.

Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с техните постижения, градим успешното развитие на цялата компания.

За складовата ни база в София търсим енергичен, позитивен и отговорен професионалист за позицията:

Доставчик на лекарства за София

Ние предлагаме:

  • Работа в сигурна компания – лидер в своя сегмент;
  • Трудов договор с реално осигуряване;
  • Твърдо възнаграждение и гъвкава бонусна схема;
  • Работа по предварително изготвен график;
  • Развита социална политика – ваучери за храна, допълнително здравно застраховане с включен дентален пакет, карта за спорт и др.;
  • Динамична и мотивираща работна среда;
  • Локация – ул. Околовръстен път и Симеоновско шосе.

Отговорности:

  • Доставя готови заявки от склад до крайни клиенти в определен район, спрямо зададен график;
  • Следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на заявките;
  • При необходимост приема плащания, свързани с доставките, като издава необходимите за това документи;
  • Управлява служебен автомобил, спазвайки правилата за движение и фирмената култура.

Изисквания:

  • Активен шофьор – кат. „В“; 
  • Добро познаване на град София;
  • Завършено средно образование;
  • Високо ниво на дисциплина и отговорност към задълженията си;
  • Умения за работа в екип и с хора;
  • Опит на сходна позиция ще се счита за предимство.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

Търсим енергичен, позитивен и отговорен професионалист за позицията:

Куриер-инкасатор
за регионите на София, Пловдив и Добрич.
 

Отговорности:

  • Организира маршрута си след приемане на стоката с цел доставка за кратък интервал от време и минимален разход;
  • Пренася и предава поръчките до клиентите, спрямо зададения график и срокове на доставка;
  • Отговаря за навременното и качественото обслужване на клиентите в поверения му район, спрямо вътрешните правила и процедури на компанията;
  • Следи за правилното съхранение на стоката по време на транспорт като спазва изискванията на добрата дистрибуторска практика;
  • По време на транспортиране носи материална отговорност за стоката и плащанията от клиентите.

Изисквания:

  • Завършено средно образование;
  • Опит като водач на МПС най-малко 2 години;
  • Шофьорска книжка – кат.В. Отлично познаване на пътните артерии в Пловдив и региона;
  • Отлична организация и дисциплина;
  • Отговорност и отдаденост в работата;
  • Умения за работа с хора и готовност за работа в екип.

Ние предлагаме:

  • Работа в сигурна компания – лидер в своя сегмент;
  • Трудов договор с реално осигуряване;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна схема, получавани винаги навреме;
  • Сумарно отчитане на работното време – работа на ротационен график за градски и извънградски направления;
  • Допълнително здравно осигуряване с дентален пакет;
  • Ваучери за храна;
  • Приятелска работна атмосфера и екипност.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

Имаме новооткрита позиция за:

Манипулант за град София и град Варна

Описание:

  • Участва в подготовката на поръчките като намира и поставя на поточната линия заявените лекарства;
  • Следи за състоянието на съхраняваната стока;
  • Извършва товаро-разтоварна дейност на различно комплектовани лекартствени продукти;
  • Отговаря за навременното приемане и подреждане на стоката в склада;
  • Поддържа складовите площи.

Изисквания:

  • Завършено средно образование;
  • Опит на подобна позиция е предимство;
  • Съвестно отношение към работата;
  • Способност за поемане на инициатива.

Нашето предложение:

  • Работа в сигурна компания – лидер в своя сегмент;
  • Трудов договор с реално осигуряване. Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Работа на смени (включително вечерни);
  • Покриване на транспортни разходи за вечерните смени;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна схема, получавани винаги навреме;
  • Приятелска работна атмосфера.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Ние сме ФЬОНИКС Фарма, част от фармацевтичния концерн PHOENIX Group – водещ международен интегриран доставчик на фармацевтични продукти и услуги. Нашата мисия е да „доставяме здраве” в цяла Европа, следвайки визията си да бъдем предпочитан партньор в здравеопазването, посветени на клиента.

Фокусирани сме към устойчив растеж чрез непрекъснато усъвършенстване. Вярваме, че в основата на успеха ни са нашите служители и заедно с тяхното развитие градим успешното развитие на цялата компания.

Настоящото ни търсене е за:

Медицински представител 

Отговорностите на позицията:

  • Осъществява пряка комуникация с цел представяне на продуктите от портфолиото на компанията, създава и поддържа дългосрочни партньорски взаимоотношения с лекари и фармацевти;
  • Планира и отчита извършените посещения в съответствие с поставения маркетингов план;
  • Събира информация и проучва фармацевтичния пазар; 
  • Предлага оферти, свързани с промоционални активности по продукти към аптеките в поверения му регион;
  • Организира регионални срещи с лекари и фармацевти, изнася продуктови презентации;
  • Участва в научни форуми, конгреси и конференции.

Изисквания към кандидатите:

  • Висше образование –  Медицина, Фармация, релевантно образование с природо-научна насоченост или 2 години опит на същата позиция;
  • Опит на търговска позиция (предимство е опита във фармацевтичния бизнес);
  • Възможност за пътувания в региона и валидна шофьорска книжка;
  • Добро владеене на английски език;
  • Компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Power point), Internet.

За успешното изпълнение на позицията са необходими:

  • Много добри умения за организация и планиране. Инициативност;
  • Умения за самостоятелно вземане на решение и решаване на проблеми;
  • Отлични комуникативни умения;
  • Отлични презентационни умения;
  • Постоянство и последователност в постигането на резултати;
  • Желание за работа с хора и готовност за работа в екип;
  • Отговорност към резултата, честност, лоялност.

Ние предлагаме:

  • Работа в стабилна международна компания с водещи позиции на пазара в Европа;
  • Позитивен и подкрепящ екип от професионалисти;
  • Обучение, въвеждащо в естеството на работа;
  • Развитие в областта на продажбите;
  • Мотивиращо възнаграждение.

Ако проявявате интерес към нашата компания и отговаряте на посочените изисквания за тази позиция, моля изпратете ни Вашата автобиография на имейл адрес hr@phoenixpharma.bg

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Ако искате да станете част от екипа на ФЬОНИКС Фарма, моля изпратете документи – автобиография и мотивационно писмо на адрес hr@phoenixpharma.bg и ние ще се свържем с Вас при появата на подходяща позиция.